امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۲۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

۲۵۰۵۱۰۵

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: همایون قنواتی چهارشنبه شب در آئین اختتامیه بیستمین جشنواره تئاتر فتح در مجتمع فرهنگی خلیج فارس خرمشهر اظهار کرد: با قول مساعد مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند، اعتباری مناسبی برای تعمیر و تجهیز فضای های نمایشی درسطح منطقه آزاد فراهم شده است.

وی افزود: با عملی شدن این امر امکانات برای اجرای نمایش های صحنه ای، شرایط برگزاری جشنواره با حضور گروه های خارجی و برگزاری آن به صورت بین المللی فراهم می شود.

دبیر بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح در ادامه به ارسال آثار از ۲۸  استان به دبیرخانه این جشنواره اشاره کرد و افزود: آثار ارسالی در دو بخش صحنه ای و میدانی ارزیابی شد و توسط دو تیم داوری برجسته است قضاوت شد تا برترنی ها انتخاب شدند.

وی بیان کرد: در مرحله بازبینی آثار و قضاوت آنها مشخص شد  فرزندان این خطه توانایی های بسیاری دارند و قادرند جشنواره معتبر در سطح ملی را به خوبی برگزار کنند.

قنواتی، برگزاری این جشنواره را عاملی در فراهم ساختن زمینه خلق خاطراتی شیرین از رقابت در جایی ویژه خواند و این رقابت ها که توام با دوستی و مهر بود خاطرات خوبی را در شهری عزیز که همه ایران آن را شهر خود می دانند خلق کرد.

 

منبع:خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد