امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۲۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۶۴۰۰۸

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: افشین حیدری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با درخواست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برای میزبانی از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ کشتی فرنگی و پیشنهاد این موضوع از سوی فدراسیون به اتحادیه جهانی کشتی در نهایت با موافقت این اتحادیه، شهر اهواز میزبان این رقابت‌ها شد.

وی بیان کرد: بر این اساس مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ کشتی فرنگی با حضور هشت تیم برتر دنیا فروردین‌ماه سال ۹۷ در اهواز برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باتوجه به این‌که خوزستان یکی از خاستگاه‌های اصلی کشتی فرنگی در ایران است و تجربه خوبی نیز در برگزاری رویدادهای بین‌المللی و جهانی دارد و همچنین در راستای معرفی هر چه بیشتر استان خوزستان، باتوجه به این‌که یکی از راهکارهای معرفی هر استان، تعریف رویدادهای جهانی و بین‌المللی است، درخواست این میزبانی از سوی ما به فدراسیون کشتی ارسال و خوشبختانه با موافقت اتحادیه جهانی نیز مواجه شد.

وی عنوان کرد: همچنین اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با کمک سایر نهادها و دستگاه‌های استان این آماگی را دارد که رویدادهای جهانی و آسیایی دیگری را در استان خوزستان میزبانی کند.

منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد