امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۰۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۱۱۲۶۲۱۴۱۴۸۸۲۳۱۰۰۱۲۱۱۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: عبدالنبی سواعدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و باتوجه به اهمیت ترویج فرهنگ کارآفرینی، ایجاد اشتغال پایدار، بهبود فضای کسب و کار، افزایش بهره‌وری اقتصادی و تولیدی در میان جوانان و نقش محوری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در رشد و توسعه اقتصادی و اشتغالزایی تفاهمنامه همکاری با کانون کارآفرینان استان منعقد شد.

وی افزود: براساس  این تفاهمنامه در جهت فرهنگ سازی آموزش‌های مهارتی در حوزه‌های مختلف با هدف توسعه کارآفرینی و همچنین ایجاد و توسعه کسب و کار نوآورانه از طریق آموزش‌های متناسب با نیاز کارآفرینان انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خوزستان عنوان کرد: هدف از انعقاد این تفاهمنامه معرفی طرح و ایده‌های برتر جهت اخذ تسهیلات مالی، حمایت مالی و معنوی در اجرای برخی برنامه‌ها، معرفی کارآفرینان جهت عضویت در کانون، ایجاد امکان استفاده از ظرفیت‌های مراکز آموزشی برای کانون، همکاری در تجاری سازی ایده‌های فوریت‌دار با استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مراکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای است.

وی به تعهدات مشترک دو طرف اشاره و عنوان کرد: انجام مطالعات، نیازسنجی، پژوهشی، اجرا،  نظارت و کنترل پروژه و ارزیابی در حوزه فناوری اطلاعات و همچنین همکاری در بخش نیروی انسانی، تامین منابع مالی و اطلاعاتی، دانش فنی و تکنولوژی، ایجاد بستر مناسب جهت بازارهای هدف فروش، همکاری در بستر سازی و فراهم آوردن زیر ساخت های لازم برای کارآفرینان نمونه‌ای از تعهدات دو طرف است.

سواعدی درباره اعتبار تفاهم‌نامه بیان کرد: اعتبار تفاهمنامه بین کانون کارآفرینان و فنی‌وحرفه‌ای خوزستان از سال ۱۳۹۶ به مدت دو سال در نظر گرفته شده است.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد