امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۴۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۶۳۷۷۱

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: در متن لوح اهداشده از سوی دکتر ابراهیم خدایی، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان سنجش آموزش کشور، خطاب به علی بردیده، قائم‌مقام موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان آمده است:

“بدین‌ وسیله مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از تلاش، سخت‌کوشی و تدبیری که در تمشیت امور برگزاری حساس‌ترین آزمون‌های سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در مقاطع مختلف تحصیلی مبذول داشته‌اید، ابراز می‌دارم.

 

خدای متعال را شاکرم که توفیق خدمت بی‌منت را به مجموعه‌ای از صدیق‌ترین اعضای خانواده بزرگ فرهنگ و آموزش این ملت ارزانی داشته تا با همت بالای خود، نعمت بی‌بدیل اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دل و جان جوانان پاک‌سرشت ایران‌زمین بارور سازد.

بدون تردید درایت و دلسوزی جنابعالی به همراه تلاش شایسته دیگر همکاران خدوم و ساعی شما در احراز رتبه ممتاز و انتخاب موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان به عنوان یکی از مجموعه‌های برتر در برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۱۳۹۵ ، منشاء بالندگی و ایجاد اطمینان و آرامش نزد قاطبه داوطلبان و جامعه نسبت به جایگاه سازمان سنجش آموزش کشور بوده است. امید است به یاری خداوند سبحان و در سایه توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، همچنان در مسیر خدمت به جامعه علمی کشور و فرزندان آینده‌ساز این مرز و بوم موفق و منصور باشید”.

 

منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد