امروز

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۵۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

Masoud-Mosaddeghi

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، مسعود مصدقی  اظهار کرد: در این بازه زمانی تعداد تصادفات فوتی و جرحی در جاده های برون شهری استان ۸۲ فقره کاهش، تعداد کشته شدگان این تصادفات۳۶ نفر و در تعداد مجروحین نیز۸۶ نفر کاهش داشته ایم.
وی افزود: با آغاز سفرهای تابستانی، برنامه های متعددی در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از جمله هماهنگی با انجمنهای صنفی شرکتها ومؤسسات مسافربری استان و رانندگان تحت پوشش در راستای آمادگی هرچه بیشتر برای برنامه ریزی و جابجایی مسافرین درایام تابستان، هماهنگی با پلیس راه جهت اعمال محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی در روزهای ترافیکی و بررسی و بازدید ناوگان مسافربری از لحاظ فنی و ایمنی و دارا بودن امکانات مورد نیاز دراتوبوسها؛ قرار گرفته است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: به منظور افزایش ایمنی عبور و مرور و کاهش تعداد تصادفات و تلفات سفرهای تابستانی و تقویت امداد رسانی در سوانح احتمالی هماهنگی و برنامه ریزی های لازم نیزصورت گرفته است.
مصدقی با اشاره به آمادگی شبانه روزی گشت راهداری در تمام محور های اشاره ادامه داد: پاکسازی حریم جاده های منتهی به شهرها، اصلاح ورودی ها و تعمیر علایم ترافیکی موجود و اصلاح روشنایی معابر و رفع نقاط پر تصادف و ترمیم و لکه گیری آسفالت از دیگر اقدامات این اداره کل در حوزه راهداری است.
وی از هماهنگی با شرکت پخش و پالایش فراورده های نفتی برای استفاده حداکثری از ظرفیت کامل جایگاه های سوخت در مجتمع های خدماتی رفاهی وآماده سازی محیط پایانه های مسافربری استان و نظارت بر عملکرد مدیران فنی در مراکز معاینه فنی خودرو در همه ایام سال بویژه در طول سفرهای تابستانی تأکید نمود.
مصدقی در پایان با اشاره به ارائه خدمات مناسب و تسهیل سفرها یادآور شد: از تردد خودروهای دارای نقص فنی و بدون تجهیزات ایمنی لازم در راههای استان جلوگیری می شود.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد