امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۳۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

۸۲۵۷۹۷۵۵-۷۱۷۰۷۰۰۱

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: عبدالحافظ عنبری روز چهارشنبه در گفت و گو باخبرنگاران  افزود:دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه اول در مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزی مقطع متوسطه اول قادر به کسب چهار مقام اول، یک مقام دوم، دو مقام سوم و یک عنوان شایسته تقدیر شد.
وی اظهار داشت:در این دور از مسابقات آموزشگاه امام صادق(ع) در رشته نمایش خوانی و آموزشگاه شاهد هفتم تیر در رشته سرود آوایی مقام نخست را کسب کردند و نیلوفر دشتی و فاطمه حربی نیز به ترتیب در رشته های نقد ادبی و وبلاگ نویسی مقام نخست استان در مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزی مقطع متوسطه اول را از آن خود ساختند.
عنبری گفت:آموزشگاه نمونه دولتی گلستان ولایت خرمشهر نیز در بخش فیلم کوتاه مقام دوم را به دست آورد و آموزشگاه های شاه هفتم تیر در تئاتر صحنه ای و آموزشگاه شهید آلبوغبیش در بخش سرود مقام های سوم را کسب کردند. سیده زینب موسوی دانش آموز خرمشهری نیز در داستان نویسی شایسته تقدیر شناخته شد.
مدیر آموزش و پرورش خرمشهر به دیگر مقام آوری های خرمشهر طی سال تحصیلی ۹۵ نیز اشاره کرد و گفت: پیش از این نیز خرمشهر در در بخش سرود تلفیقی، سرود همگانی و عکاسی به مقام های برتر استان دست یافته بود.

 

منبع:خبرگزاری ایرنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد