امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۵۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

سید خلف موسوی شهردار اهواز طی بازدید از آخرین مراحل اجرایی پروژه روگذر جوادلائمه، افتتاح این طرح بزرگ عمرانی را در آستانه عید سعید فطر به شهروندان اهوازی وعده داد.
 ۳۲۲۹۳_۵۵۲
شهردار اهواز را که در بازدید از پروژه جوادلائمه، جمشید سلحشور رئیس کمیسیون عمران شورا و محمد صفری معاون فنی ـ عمرانی شهرداری همراهی می کرد، گفت: این پل که پس از تقاطع چهار شیر، بزرگ ترین تقاطع غیر همسطح در شهر اهواز می باشد، ترافیک بلوار جمهوری را به صورت روگذر به بلوار شهید هاشمی در راستای دو بلوار به روی میدان جوادالائمه منتقل می کند.
سید خلف موسوی با اشاره به نقش این پل در روانسازی ترافیک منطقه خاطر نشان کرد: صرفه جویی ۳۰۰ هزار ساعت در سال از وقت شهروندان و کاهش مصرف انرژی و سفرهای درون شهری از امتیازات و مزایای این پروژه مهم به شمار می روند.
شهردار اهواز ادامه داد: پل جواد الائمه مهم ترین حلقه در زنجیره رینگ مواصلاتی است که شرق اهواز را به غرب متصل خواهد کرد و در قالب آن فاصله مسیر پر تردد جاده ماهشهر به سه راه خرمشهر کاهش خواهد یافت.
موسوی افزود: از خصوصیات این پل، رمپی است که بلوار جمهوری را به بلوار منطقه یک پاداد متصل می کند و این بخش از پروژه به نیمه راه رسیده است و می توانیم وعده اتمام آن را در هفته دولت سال جاری بدهیم.
سید خلف موسوی در پایان این بازدید گفت: دوشنبه آینده طی مراسمی؛ در آستانه عید سعید فطر، پل اصلی روگذر جوادالائمه به بهره برداری خواهد رسید و امیدوارم کام شهروندان اهوازی به واسطه این خدمت جهادی شیرین شود.
۳۲۲۹۵_۴۸۵
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد