امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۳۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

۲۴۷۴۲۷۸

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان : غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه کتابخانه های استان خوزستان با تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: این جلسه از لحاظ کیفی رضایت بیشتری در خصوص برگزاری آن داشتم. واقعا هم جلسه ای که مسئولان آموزشی، فرهنگی، تبلیغات اسلامی و ارشاد حضور داشتند در شان جلسه هم هست که مباحث محتوایی در آن مطرح شود.

وی افزود: ما می توانیم تحلیل کنیم که جامعه به کدام سمت در حال حرکت است و آیا آن مسیر خوب هست یا اینکه خیر و یا اینکه باید آن را سرعت بدهیم یا نه؟ کتابخانه ها باید این تحلیل محتوایی را به ما بدهند.

شریعتی بیان کرد: انتظار است که نهاد کتابخانه ها خیلی عمیق به موضوعات ورود پیدا کرده و گزارش های لازم را در ارتباط با حرکت جامعه ارائه کند. باید آنچه برداشت می کنیم در جامعه حقیقت داشته باشد و با تحلیل محتوای دقیق فاصله برداشت ما از وقایع موجود در جامعه را کاهش دهیم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: تاکید می کنم که در حوزه آموزش و پرورش، کتابخانه ها و کانون پرورش فکری بیشتر سرمایه گذاری شود چون تاثیر مستقیمی بر بسیاری از مسائل جامعه دارند. تغذیه علمی و کارشناسی افراد را  هر چه بیشتر کنیم، آن وقت مسائل مطرح شده در شبکه های مجازی نیز که گوی سبقت را از همه گرفته اند، علمی تر و صحیح تر می شود در غیر این صورت فقط شنیده ها را منتشر و جامعه را لجام گسیخته می کند.

شریعتی اظهار کرد: برای مطالعه باید هزینه شود و از این کار حمایت می کنم چون صلاح بیت المال هم در آن خواهد بود. برای انجام هرکاری نیز باید از تجربیات موفق دیگر حتی در سایر استان ها بهره مند شد تا کارهای خود را بهتر پیش ببریم.

 

منبع:خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد