امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۰۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۶۳۳۵۱

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: حسین عباسی در خصوص وضعیت این رشته در استان، اظهار کرد:‌ در حال حاضر در هر دو بعد همگانی و قهرمانی مشغول به فعالیت هستیم؛ در پیست غدیر اهواز نیز سه روز در هفته را برای تمرین اتومبیلرانان و موتورسواران استان در نظر گرفته‌ایم و براساس زمان‌بندی و با توجه به شرایط جوی استان، ورزشکاران در ساعت‌های مورد نظر مشغول به تمرین هستند. این کار برای هر دو بخش بانوان و آقایان انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که تاکنون در حوزه قهرمانی موفق به کسب مدال‌های بسیاری شده‌ایم، عنوان کرد: این مدال‌آوری تنها در بخش آقایان نبوده است و در بخش بانوان نیز حرف برای گفتن داریم و در سال‌های اخیر بانوان استان نیز روی سکو بوده‌اند.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان با اشاره به فعالیت این هیات در بخش همگانی نیز گفت:‌ ما از کسانی که در سطح شهر دست به انجام اقدامات خطرناک با موتور می‌زدند، دعوت کردیم که با آمدن به پیست غدیر بدون این‌که هزینه‌ای پرداخت کنند و تنها با داشتن کارت بیمه‌ ورزشی، زیر نظر مربیان مجرب هیات کار کنند.

وی افزود: ‌با این کار که بسیار تاثیرگذار هم بوده است، دیگر شاهد انجام حرکات نمایشی موتورسواران در سطح شهر نیستیم. ما در اولین اقدام نیز استفاده از کلاه کاسکت را به آن‌ها آموزش دادیم و اکنون همه آن‌ها در محیط امن و ایمن، مشغول به فعالیت هستند و ضمن این‌که انرژی خود را تخلیه می‌کنند، ما از بین این افراد استعدادیابی هم انجام می‌دهیم و استعدادهای درخشانی نیز در بین این نفرات وجود دارد.

عباسی با بیان این‌که فرهنگ‌سازی برای ما در اولویت قرار دارد، عنوان کرد:‌ در حال انجام کارهای اساسی و زیرساختی در موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان هستیم و ضمن فعالیت در بعد قهرمانی، نیاز دیدیم که به حوزه فرهنگی نیز ورود کنیم.

وی گفت:‌ در حال حاضر بدون بودجه و اسپانسر کار می‌کنیم ولی دست از اقدامات فرهنگی نکشیده‌ایم و در تلاش هستیم تا فرهنگ درست رانندگی کردن را در جامعه جا بیاندازیم. ما برای این کار ریشه‌یابی کرده‌ایم و با هدف، جلو می‌رویم و تا به این‌جا نیز توانسته‌ایم به هدف‌مان دست پیدا کنیم.

 

منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد