امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۵۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

ثبت‌نام بیش از ۳۲ هزار خوزستانی برای دریافت بیمه بیکاری

ارسلان غمگین در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آمار متقاضیان دریافت بیمه بیکاری در خوزستان پس از شیوع ویروس کرونا در این استان و تعطیلی برخی از مشاغل، اظهار کرد: متقاضیان دریافت بیمه بیکاری در شرایط کنونی می توانند با مراجعه به سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری به نشانی bimebikari.mcls.gov.ir، نسبت به ثبت نام در آن اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیان پس از ثبت نام یک کد رهگیری دریافت می کنند و اطلاعات واردشده از سوی آن ها در سامانه، توسط کارشناسان بررسی می شود و پس از بررسی های نهایی نسبت به اختصاص بیمه بیکاری به آن افراد اقدام خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: تا کنون در استان خوزستان با توجه به شرایطی که در خصوص شیوع کرونا به وجود آمده و موجب بیکار شدن برخی از افراد شده است، بیش از ۳۲ هزار نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند.

غمگین ادامه داد: از این تعداد افرادی که تاکنون در سامانه ثبت نام کرده اند، حدود ۲۸ هزار نفر پس از انجام کار کارشناسی و بررسی مدارک، تایید شده اند.

وی خاطرنشان‌کرد: این افراد طی یک فرآیند پس از اعلام به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، از سوی ما به تامین اجتماعی معرفی خواهند شد تا نسبت به برقراری بیمه آن ها اقدام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در خصوص زمان پرداخت بیمه بیکاری گفت: زمان پرداخت مقرری بیکاری پس از صدور دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های اجرایی و تخصیص اعتبار خواهد بود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد