امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۵۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

فرماندار اهواز در پیامی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و بزرگداشت مقام شهدای این ایام به ویژه شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر ، وفای به اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی را مهم ترین عامل سربلندی و ثبات دولتمردان دانست .

اسماعیل ارزانی بیرگانی در متن این پیام آورده است:

“بسم الله الرحمن الرحیم”

با درود بر روح پاک شهدا ،خاصه شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر این دو مرد جاودانه در تاریخ دولتمردان ایران ، فرا رسیدن هفته دولت را خدمت همگان تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

انشاا… تمام مسئولین در این نظام مقدس به برکت وجود مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا… خامنه ای مدظله العالی همواره گام هایی استوار در جهت آبادانی میهن عزیزمان بردارند .

خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید همچون دیگر دولت ها بر اساس تعهد به ارزش های نظام و در راستای خدمتگزاری به مردم شریف ایران ارائه گردیده است.

رفع بسیاری از تحریم های آزاردهنده در اقتصاد کشوری از جمله مهم ترین اقدامات دولت یازدهم به شمار می آید که دولتمردان آن با پیروی از اصول ارزشمند نظام مقتدرانه در میادین سیاسی به مذاکره با مدعیان قدرت نشسته و با سربلندی از پس احقاق حق ملت برآمدند.

از درگاه ایزد منان خواستار توفیق روزافزون و اعطای توان مضاعف به دولتمردان اهل تدبیر جهت خدمت رسانی به مردم شریف ایران می باشم .

و من ا… التوفیق

اسماعیل ارزانی بیرگانی

فرماندار اهواز

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد