امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۵۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به تشریح اهم خدمات این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی پرداخت.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس حمید کاویان با بیان اینکه عمل به مسئولیت های اجتماعی گامی مهم به موازات تولید است ، گفت: کمک ۶۰‌ میلیارد ریالی جهت اجرای طرح آبرسانی به روستاهای بخش غیزانیه را از جمله اقدامات مهم این شرکت در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و محرومیت زدایی مناطق روستایی است.

وی افزود: از‌‌ سال‌های گذشته در جهت عمران و آبادانی روستاهای همجوار تاسیسات نفتی مارون گام های خوبی برداشته شده که اختصاص ۶ دستگاه تانکر‌ آبرسان به روستاهای بخش غیزانیه، همچنین کمک به تجهیز خانه بهداشت روستای غیزانیه و روستای عوده را می توان از اهم آنها برشمرد.

مهندس کاویان یاد آور شد: تهیه و توزیع ۷۵۰ بسته کمک آموزشی برای دانش آموزان کم‌برخوردار و همچنین اختصاص ۴ دستگاه مینی بوس برای ایاب ذهاب دانش اموزان روستایی بخش دیگری از اقدامات شرکت در راستای توانمند سازی ساکنان روستاهای همجوار تاسیسات نفت و گاز‌ مارون بوده است .

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز‌مارون تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های ما در حوزه صیانت از محیط زیست، تامین ۱۱ هزار اصله نهال به مناسبت روز های زمین و هوای پاک و تحویل آن به بخشداری غیزانیه جهت توزیع در روستاهای همجوار تاسیسات نفتی شرکت بود .

مهندس حمید کاویان به کمکهای این شرکت در سیلاب سال ۹۸ اشاره کرد و گفت : ارسال سه کاروان مواد غذایی و پوشاک و دیگر ملزومات ضروری به ارزش۵ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال جهت کمک به سیل زدگان بخشی دیگر از خدمات عام المنفعه شرکت است.

وی بازسازی و بهسازی ۳۲ مسجد و حسیینه ، احداث ۱۵ مدرسه و بهسازی ۱۹ مدرسه دیگر را بخش دیگری از مهمترین خدمات شرکت در سالهای اخیر دانست و بیان داشت: بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال نیز در حوزه های فرهنگی‌، مذهبی ، آبرسانی و پشتیبانی ترابری ، ورزش وسلامت، بسیج سازندگی‌ و ساخت و تعمیر مدارس از سوی این شرکت هزینه شد.در ۷ ماه گذشته نیز با شیوع بیماری منحوس کرونا، این شرکت نسبت به تهیه و توزیع ۱۰۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده و نیز ۲۶۰۰ بسته کمک معیشتی در شهرها،روستاها و مناطق پیرامونی تاسیسات خود اقدام نموده است.

گفتنی است ۹۹ درصد نیروهای پیمانکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون بومی هستند .

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد