امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۴۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

راه اندازی بخش کرونا در بیمارستان‌های نظام مافی شوش و کارون گتوند

تفکر جوان /رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: بخش کرونا در بیمارستان‌های نظام مافی شوش و کارون گتوند برای رسیدگی و بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ راه اندازی شدند.

یوسف پریدار سه شنبه شب در گفت وگوی تلویزیونی افزود: حدود ۳۰۰ تخت برای پذیرش و بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول پیش بینی شده بود که درحال حاضر حدود ۲۰۰ تا ۲۱۰ بیمار بستری است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به راه اندازی آی سی یو جدید گفت: در حال حاضر چهار بخش آی سی یو در بیمارستان مشغول خدمات رسانی هستند.
وی با بیان اینکه ظرفیت تخت‌های این بیمارستان با توجه به افزایش بیماران در حال تکمیل شدن است، افزود: طبق برنامه ریزی قبلی قرار بود درصورت تکمیل ظرفیت، از بیمارستان‌های سطح پایین‌تر (سطح یک و ۲) برای بستری بیماران استفاده و بیماران به چند گروه تقسیم شوند.

پریدار ادامه داد: قرار بر این شد که بیماران با حال بدتر در بیمارستان فوق تخصصی بزرگ دزفول بستری و بیماران با حال عمومی بهتر و پایدار در بخش‌های کرونا بیمارستان‌های نظام مافی شوش و کارون گتوند بستری شوند. 
وی اضافه کرد: از هفته گذشته تصمیم گرفتیم یکی از بخش‌های بیمارستان نظام مافی شوش و یکی از بخش‌های بیمارستان کارون گتوند که زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی دزفول هستند هر کدام به ظرفیت ۲۵ تخت برای بستری بیماران کرونایی  اختصاص یابند تا پاسخگوی بیماران باشیم.

شهرستان دزفول بعد از اهواز بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را در خوزستان به خود اختصاص داده است.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، در ٢۴ ساعت گذشته ۲ هزارو ۵۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ١٩ در کشور شناسایی شد و تعداد مجموع بیماران کرونایی به ۱۹۲ هزارو ۴۳۹ نفر رسید.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد