امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۰۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دکتر صادق جلیلی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود:پایگاه‌های غربالگری بیماری کرونا به صورت ۱۶ ساعته در درمانگاه‌های امام حسین (ع) کوی شیلنگ آباد اهواز ، شهید نریمی کوی ملت اهواز ، شهدای ایذه و شهدای رامهرمز راه اندازی شده‌اند.
وی با بیان اینکه تامین اجتماعی ، در کنار سایر متولیان درمان تلاش می‌کند نسبت به جلوگیری از گسترش این ویروس و درمان آن اقدام کند گفت:مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا ، همه مراکز و امکانات خود را برای مقابله با این ویروس آماده و بسیج کرد.   
وی ادامه داد: ۱۳۰ تخت در بیمارستان‌های شفا مسجدسلیمان و میلاد اهواز به منظور پذیرش بیماران کرونایی و ۶۳ تخت در بیمارستان‌های امیرالمومنین (ع) اهواز  ، ۱۷ شهریور آبادان ، شهید مصطفی خمینی بهبهان و امام موسی کاظم (ع) بندر ماهشهر به عنوان معین بیمارستان‌های دانشگاهی اختصاص داده شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان به ایجاد درمانگاه تخصصی بیماران حاد تنفسی در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز اشاره کرد و گفت:درمانگاه حاد تنفسی بیمارستان امیرالمومنین (ع) به صورت مستقل و ویژه به منظور تشخیص و پیشگیری و درمان اولیه بیماران حاد تنفسی راه اندازی شده است.

وی افزود : بالغ بر ۶ هزار نفر به این درمانگاه تنفسی مراجعه کردند که بر اساس نتایج آزمایشگاهی و سی.تی.اسکن ، بیش از یک هزاربیمار مشکوک پس از معاینه متخصص داخلی و  عفونی ، با نسخه دارویی ، آموزش و توصیه به قرنطینه خانگی مرخص شدند و ۹۵ بیمار با علایم شدید به مراکز ریفرال اعزام شدند که نتیجه تست کرونا برای ۲۸ نفر آنها مثبت بود.
وی با تاکید بر دستور ابلاغی مدیرعامل تامین اجتماعی و معاون درمان سازمان متبوع مبنی بر اولویت درمان بیمه شدگان افزود:هیچ گونه محدودیتی برای ارایه خدمات درمانی به بیماران نداریم و همچون گذشته همه مراکز درمانی و سرپایی در خوزستان مشغول ارایه خدمت به افراد زیرپوشش تامین اجتماعی هستند.
۲۴ درمانگاه و پلی کلینیک و ۶ بیمارستان تامین اجتماعی در خوزستان فعال هستند و ۲ بیمارستان جدید نیز در شهرهای آبادان و دزفول در حال ساخت است.

منبع خبر: خبرگزاری ایرنا- مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد