امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۰۷:۵۴ قبل از ظهر

سایز متن   /


به گزارش خبرنگارمااز شهرستان کارون، پروژه آبیاری تحت فشار جهاد کشاورزی این شهرستان در محل شرکت کشت و صنعت فردوس بهره برداری گردید.
در این مراسم ابتدل مهندس خواجوی، مدیر عامل شرکت کشت و صنعت فردوس گزارشی از عملکرد این شرکت بیان نمودایشان اظهارکرد: با افتتاح این پروژه میانگین عملکرد گندم به ۶ تن و کلزا ۳ تن خواهد رسید.
در ادامه مهندس حمادی مدیر محترم جهاد کشاورزی شهرستان کارون با بیان محتضری از مزایا و شیوه های نوین آبیاری تحت فشار و نیز اعتبارات ملی در نظر گرفته شده به ترغیب کشاورزان جهت این امر تاکید و عنوان نمودند که این طرح به مساحت ۶۷ هکتار بوده و برآورد ریالی این طرح حدودا ۱۱/۲۵۲ میلیون ریال می باشد که از این‌ میزان تقریبا ۵/۶۲۸ میلیون ریال بلاعوض دولتی از محل اعتبارات ملی و ۵/۶۲۴ میلیون ریال آورده بهره بردار است.
در پایان فرماندارشهرستان کارون خانم دکتر خنفری با بیان اینکه هرچند که اکنون در ترسالی هستیم در سنوات گذشته نتیجه این‌گونه پروژه های ارزشمند را دیده ایم و مدیریت خوب آبیاری در سالهای که علیرغم وجود خشکسالی و تنش های آبی بسیار زیاد بزرگترین جشنواره های کشاورزی استان و کشوری در این شهرستان برگزار گردید و مدیریت بهینه مصرف آب از لحاظ کمی و کیفی به نحو مطلوب انجام شد.
درپایان مراسم: از تلاشهای شبانه روزی جهاد کشاورزی شهرستان کارون و شرکت کشت و صنعت فردوس تقدیر و تشکر نمودند.

خبرنگار/اعظم حکیمی

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد