امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۵:۰۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش خبرنگار ما از بهبهان، ابول نژادیان با اشاره به اینکه همت خود را بر افزایش فضاهای بیمارستانی قرار داده است ، گفت: برای هر هزار نفر جمعیت حداقل ۲تخت باید داشته باشیم وی افزود برای ساخت یک بیمارستان ۲۰۰تختخوابی،۲۰۰میلیارد تومان هزینه لازم داریم و درکنار آن به مقاوم سازی زیر ساختها هم اقدام میکنیم.

وی همچنین خواستار تلاش مضاعف مدیریت جدید ،برای ایجاد دانشکده توانبخشی شد و آنرا یکی از بسترهای تبدیل دانشکده بهبهان به دانشگاه خواند.

قدرت الله شاکری نژاد سرپرست جدید دانشکده بهبهان با پیشینه مدیریتهای استانی و کشوری که مدیربت جهاد دانشگاهی استان خوزستان، آخرین آنها بوده، آمادگی خود را برای پیشرفت زادگاهش اعلام و بر استمرار تلاش مدیران پیشین بخصوص در زمینه راه اندازی فازهای Bو C بیمارستان ولی عصرتاکید نهاد.

رییس جدید دانشکده بهبهان،توجه به بیمارستان آغاجاری،ارتقا اعتبار بخشی بیمارستانهای بهبهان به درجه ۱ ،توسعه بخش خصوصی ،تعامل با همکاران نظام پزشکی و ارتقا حوزه دارو و غذا به سطح معاونت را از اولویتهای خود خواند.

وی همچنین تقویت پایگاههای فوریتهای پزشکی ،توجه به سفره و معیشت کارکنان و بازنشستگان بهداشت درمان ،
تحرک آموزش عالی وتشکیل شوراهای فرهنگی و برقراری اردوهای منظم دانشجویی را از برنامه اصلی خویش قلمداد کرد.

در پایان جلسه ضمن قرائت حکم دکتر شاکری نژاد بعنوان مدیرجدید ،از تلاشهای ۱۵ ماهه دکتر غلامرضا بادفر مدیریت ساعی و اندیشمند پیشین دانشکده بهبهان با تقدیم هدایایی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

خبرنگار بهبهان
محمد خلیجی

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد