امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۴۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

پایگاه خبری تفکرجوان، به گزارش خبرنگار ما از بهبهان؛مهندس محمود امین نژاد مدیر عامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در بهبهان اظهار داشت با بهره برداری از این پروژه عظیم سالانه ۷۰۰میلیون دلار سود عاید اقتصاد کشور میشود.

امین نژاد پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۹۸ درصد اعلام کرد و ابراز امیدواری نمود که با تلاش مدیران، مهندسین و کارکنان، این مجموعه بسرعت به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز بیدبلند ظرفیت و سرمایه گذاری در این پروژه را در نوع خود بی نظیر توصیف نمود و تصریح کرد افتتاح این پالایشگاه نقطه عطفی در بسامان رسیدن پروژه های ملی خواهد بود.

وی گفت تامین مالی و سرمایه گذاری این مجموعه عظیم از سوی سرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ،صندوق توسعه ملی و کنسرسیوم بانکهای ایرانی به عاملیت بانک سپه و با دریافت ۲٫۲ میلیارد دلاری تسهیلات از صندوق توسعه ملی انجام پذیرفته است.

امین نژاد تاکید کرند درگذشته دراثر نبودن پالایشگاه گازهای همراه نفت در هوا سوزانده میشد که هم سرمایه عظیمی برباد میرفت و هم به محیط زیست آسیب میرسید اما با بهره برداری از این پالایشگاه بخش عظیمی از این گازها بعنوان خوراک مورد پالایش قرار میگیرند.

مدیرعامل شرکت گاز پالایش بید بلند به ثمر نشستن این پرورژه را موفقیتی چشمگیر برای شرکت هلدینگ خلیج فارس و صندوق توسعه ملی ارزیابی کرد و انرا نماد تلاش مهندسین و مدیران کشور در شرایط سخت وتحریمی قلمداد نمود.

شایان ذکر است حجت الاسلام ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نطام و دکتر شریعتی استاندار خوزستان در بازدید از شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در بهبهان حضور داشتند.

خبرنگار بهبهان/محمد خلیجی

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد