امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۴۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

مدیر تعاون روستایی خوزستان با بیان اینکه تا انتهای بهمن ماه همه سهمیه میوه نوروزی استان ذخیره سازی می‌شود، گفت: ۸۰۰ تن سهمیه سیب در نظر گرفته‌شده برای استان از شهرهای ارومیه، اشنویه و دماوند تامین و وارد استان شد.

مهدی صیاحی با اشاره به ذخیره‌سازی میوه‌های نوروزی در استان، اظهار کرد: بر اساس مصوبه کمیته راهبردی استانداری خوزستان، سهمیه میوه نوروزی استان ۲ هزار و ۸۰۰ تن است که از این میزان ۲ هزار تن پرتقال و ۸۰۰ تن سیب است.

وی افزود: از ۲ هزار تن سهمیه پرتقال در نظر گرفته‌شده برای استان، ۱۳۰۰ تن پرتقال تامسون و ۷۰۰ تن نیز پرتقال والنسیا است که از جنوب کشور تامین خواهد شد.

مدیر تعاون روستایی خوزستان تصریح کرد: ۸۰۰ تن سهمیه سیب در نظر گرفته‌شده برای استان از شهرهای ارومیه، اشنویه و دماوند تامین و وارد استان شده است. این سهمیه وارد شده به استان در سردخانه‌های شهرستان‌های اهواز، دزفول و شوشتر ذخیره‌سازی شده است تا در ایام نوروز در سطح استان توزیع شود.

صیاحی عنوان کرد: از ۱۹ بهمن ماه نیز کار ورود پرتقال به درون استان آغاز و به مرور زمان در سردخانه‌ها ذخیره‌سازی خواهد شد. نیروهایی را در مناطق شمالی مستقر کرده‌ایم تا سهمیه پرتقال تامسون را به خوزستان حمل کنند. همچنین پرتقال‌های والنسیا نیز که از جنوب تامین خواهند شد، از ۱۹ بهمن ماه وارد استان می‌شود.

وی با بیان اینکه تا انتهای بهمن ماه همه سهمیه میوه نوروزی استان ذخیره‌سازی می‌شود، خاطرنشان کرد: در خصوص زمان توزیع و همچنین قیمت میوه‌های نوروزی تاکنون تصمیم‌گیری انجام نگرفته است اما به محض مشخص شدن این اطلاعات، به همه مردم استان اطلاع رسانی خواهیم کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد