امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۲۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۶۱۰۰۹۰۰۰۰۰۷_Test_PhotoH

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، منصور کتانباف در دومین نشست شهرداران کلانشهرهای کشور که صبح امروز در شهرداری تهران برگزار شد، گفت: شهر اهواز بزرگ‌ترین تولیدکننده نفت است و یک میلیون و ۲۶۰ هزار بشکه تولید نفت دارد.

وی ادامه داد: در شهر اهواز به جزء آلایندگی صنعت نفت هیچ آورده دیگری وجود ندارد.

شهردار اهواز بیان داشت:‌ وزارت نفت مصوب کرده است که یک درصد از حق‌العمل‌های انجام شده به شهر اهواز اختصاص یابد که درصد بسیار کمی است.

کتانباف درباره آلایندگی‌های شهر اهواز نیز اشاره کرد و گفت: سهم ما از تولید نفت تنها آلایندگی‌های خاص آن است که مقرر شده بود ۷۰۰ میلیارد تومان در سال در خصوص این آلایندگی‌ها پرداخت شود که هیچ وقت بیشتر از ۲۷ میلیارد تومان دریافت نکرده‌ایم.

وی عنوان کرد: روزهای تعطیلی اهواز به دلیل ریزگردهای موجود بسیار افزایش یافته است و با آنکه بیشترین موالید را اهواز داشته است شاهد کاهش جمعیت شهر اهواز هستیم.

شهردار اهواز گفت: اگر دولت فکری به حال استان خوزستان و شهر اهواز نکند وضعیت ما بدتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ما خواهان اجرای قانون هستیم، گفت: مشکلات ما روز به روز در حال افزایش است و قانون نیز اجرایی نمی‌شود.

کتانباف تصریح کرد:‌ امیدواریم این جلسات اثرگذار باشد و کمکی به شهر اهواز صورت بگیرد.

وی در پایان افزود: در شهر اهواز هنوز پس از ۳۰ سال اثرات جنگ را می‌توانید مشاهده کنید و حق مردم اهواز این است که از شرایط موجود رهایی یابند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد