امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۳۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

Capture

مردم خوزستان هنوز حلاوت پیروزی انتخابات ریاست جمهوری و رأی معنادار خود را در دل دارند هرچند پس از انتخابات ریاست جمهوری انواع و اقسام تخریب ها و هجمه های ناروا را از سوی نهادها و فعالین اصولگرای تندرو برای کاستن شیرینی این پیروزی بزرگ شاهد بوده ایم  ولی خوشبختانه هر چقدر تلاش اصولگرایان برای تضعیف و تخریب دولت افزایش یافت اراده ملت به حمایت از دولت و انتخاب خود بیشتر و بیشتر شد.

در روز سه شنبه سیزدهم تیر ماه سال جاری به همت ستاد مرکزی دکتر روحانی در خوزستان نشست فعالین ستادی شهرستان های دکتر روحانی  دراستان خوزستان با دکتر شریعتی استاندار برگزارشد.

جلسه ای که انتظار می رفت با مدیریت صحیح و داشتن رئوس اجرایی مناسب و تمهیدات لازم برای برخورداری همه شهرستان ها برای بیان نظرات و پیشنهادات خود بطور مساوی باشد اما متاسفانه با مدیریت ضعیف مجری و دبیر جلسه بعد از گذشت یک ساعت جلسه به حالت فشل دنبال شد.

در ادامه جلسه یکی از حضار که انگار آمده بود تا جلسه را به حاشیه بکشد و وقتی نوبت صحبت به ایشان رسید علیرغم حضور در جای مناسب و مهیا بودن تریبون به حالت ایستاده حرفهایش را انتقادی بیان کرد و از نحوه بیان و حتی تبریک گفتنش که فقط مردم را خطاب قرارداد معلوم بود که حاضر نیست این پیروزی را به حضار و استاندار تبریک بگوید. در ادامه این جلسه هم فرد مذکور با قطع کردن صحبت های برخی از حضار، جلسه را از حالت رسمی و عادی خارج کرد و اما بعداز گذشت دو ساعت و چهل دقیقه از نشست و پس از ایراد نظرات و پیشنهادات تعداد زیادی از مسئولان ستادهای برخی از شهرستان ها، مجری اعلام کرد بخاطر ذیق وقت نمی توانیم فرصت صحبت را به برخی شهرستان ها بدهیم (لازم بذکر است مجری با مدیریت بسیار ضعیف جلسه در چند مورد افرادی را جهت ایراد سخن معرفی کرد که به گفته خودشان آمادگی نداشته اما مجری با سماجت وی را به سخن گفتن وادار کرد).

در ادامه این جلسه و با نزدیک شدن به پایان آن از شهرستان های مسجدسلیمان،لالی و اندیکا علیرغم رای بالای این شهرستان ها به جناب دکتر روحانی نامی برده نشد، که این موضوع  اعتراض فعالین ستادهای شهرستان های مذکور را در پی داشت. در این بین یکی از حضار که اصلا از سخنرانان نبود بعلت ناراحتی از این اجحاف و نادیده گرفته شدن بحالت عصبانیت شروع به صحبت کرد ،در ابتدا صحبتهایش از همیشه در صحنه بودن مردم خطه شمال خوزستان در انتخابات و حمایت از انقلاب اسلامی و تقدیم شهدا و پاسداری از میهن و همچنین آرای بالا به دکتر روحانی را به مجری جلسه یاداور شد.

ولی متأسفانه بدلیل کهولت سن و عصبانیت و عدم تمرکز بر گفتار خود مطلبی غیر واقعی را عنوان کرد که با واکنش شدید استاندار و همه حاضران بخصوص مسئولین ستادهای مسجدسلیمان،لالی،و اندیکا مواجه شد و خیلی سریع ضمن پی بردن به اشتباه خود و پشیمانی از این مطلب عذرخواهی نمود و تا آخر جلسه سکوت کرد ولی در این بین آن شخص معترض فوق الذکر  انگار منتظر همچنین اتفاقی بود تا زهر خود را به جلسه خالی کند و رفتاری دور از منش اسلامی از خود نشان داد و جلسه را به حاشیه کشاند.

درپایان و تجزیه و تحلیل این موضوع اتفاق افتاده، فعالین ستادهای دکتر روحانی در شهرستان های مسجدسلیمان،لالی و اندیکا گفته های شخص مذکور را محکوم کرده و رد می کند و متذکر میشود که نباید رفتار یک فرد را به یک قوم یا چند شهرستان نسبت داد. ولی موضوعی  که در این بین باعث رنجش شدید مردم ولایتمدار و صد درصد شیعه علوی شهرستان های مسجدسلیمان ،لالی و اندیکا و همچنین قوم بزرگ بختیاری شده است که متاسفانه اشخاص منافع شخصی و گروکشی های گروهی خود را نابخردانه  به مردم  شریف این شهرستان ها نسبت داده اند که انتظار می رود این افراد و رسانه ها ی وابسته به آن ها ضمن پی بردن به اشتباه خود از قوم بزرگ و ولایتمدار بختیاری و مردم شهرستان های مسجدسلیمان،لالی و اندیکا رسما” عذر خواهی کنند.

 

*محمدحسین مهمدی کرتلایی

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد