امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۵۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۴۷۲۰۹۶

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: رئیس شورای اسلامی شهر دزفول در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: چهار شنبه هفته گذشته در صحن علنی شورای اسلامی شهر دزفول، نامه استیضاح شهردار این شهر توسط پنج نفر از اعضا امضا و به رئیس شورا تحویل داده شد.

عظیم سرافراز افزود: نامه مذکور روز گذشته برای شهردار ارسال شده و وی موظف است ظرف مدت۱۰ روز باحضور در صحن علنی شورا آخرین دفاعیات خود را مطرح کند.

وی گفت: در مدت گذشته برخی از اعضای شورا همواره از پاسخهای شهردار به سئوالاتشان قانع نشده و اعلام نارضایتی کرده اند به گونه ای که این نارضایتی از استیضاح قبلی که رای نیاورد در برخی اعضا وجود دارد.

رئیس چهارمین دوره شورای اسلامی شهر دزفول عنوان کرد: بنابراین اگر اعضای شورا در جلسه طرح سئوالی که درروزهای آینده برگزار می شود از پاسخ های شهردار قانع نشدند؛ رای گیری برای ماندن یا نماندن وی صورت خواهد گرفت.

سرافراز همچنین در خصوص گمانه زنی هایی که اخیرا از سوی برخی سایت های محلی برای تعیین شهردار جدید توسط شورای پنجم دزفول منتشر شده است، توضیح داد: شورای منتخب شهر دزفول که شامل ۹ نفر است طی روزها و هفته های گذشته تاکنون جلسات متعددی را برای انتخاب ملاک و معیارهای شهردار و بحث و تبادل نظر در مورد این ملاک هابرگزار کرده اما اینکه برخی رسانه ها بدون هماهنگی و صرفا از روی حدس و گمان تعدادی اسامی را به عنوان گزینه های احتمالی کرسی شهرداری منتشرکرده اند، تکذیب می شود.

وی با تاکید بر اینکه شورای منتخب شهر دزفول تاکنون هیچ فردی را به عنوان گزینه ریاست کرسی شهرداری دزفول معرفی و به صحن شورا دعوت نکرده است، تصریح کرد: قطعا پس از جلسات مذکور در راستای انتخاب ملاک و معیارها، شورای منتخب به نتیجه گیری شفاف خواهد پرداخت و چه بسا شهردار فعلی نیز از گزینه های شورای منتخب باشد.

بر اساس گزارش، از ۱۳ عضو شورای چهارم تنها سه نفر شامل عظیم سرافراز، عادل دوایی فر و فرهاد جاموسی در شورای پنجم حضور خواهند داشت.

منبع:خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد